Întrebări frecvente

Cum pun întrebări?

Prin WhatsApp: Whatsapp: 0785881245

Prin Email: hello@winny.ro

Cum îmi pot anula sau schimb comanda?

Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala sau modifica a contractului trebuie sa completati Acest Formular de Anula sau schimb comanda.

Adresa de anula comanda: Anula comanda

Cum pot schimb produse?

Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne contactezi in prealabil prin formularul de retur in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

Adresa de schimb produse: Schimb Produse 

Cum pot retur produse?

Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa completati Acest Formular de Retur.

Adresa de retur produse: Retur Produse 

Cât timp va dura să îmi iau pachetul?

Despre Livrare

Comenzile sunt procesate și trimise conform tabelului de mai jos:

Ziua comenzii Ora comenzii Procesare comandă
Luni-Vineri Pana în ora 14:00 Va fi expediată în aceeași zi
Luni-Joi După ora 14:00 Va fi expediată în ziua următoare
Vineri După ora 14:00 Va fi expediată luni
Sâmbătă-Duminică

Livrarea și plata produselor

Transportul este GRATUIT (în rețeaua Sameday) pentru toate comenzile cu valoare de minim 100 lei.

Pentru comenzile cu valoare mai mică de 100 lei, costul livrării coletelor este 15 lei pentru toată țara.

 

Ce metode de livrare sunt disponibile?

Livrarea și plata produselor

Transportul este GRATUIT (în rețeaua Sameday) pentru toate comenzile cu valoare de minim 100 lei.

Pentru comenzile cu valoare mai mică de 100 lei, costul livrării coletelor este 15 lei pentru toată țara.

Oferiți vreo garanție?

Adresa de Information Garantie:      GARANȚIE            

Mai aveți întrebări? Contactați-ne

Contact Us